18 februarie 2015

Să nu crezi niciodată ce îți spun, să crezi ce simți...

    Să nu crezi niciodată ce îți spun, să crezi ce simți... Cred că am obosit de câte ori am zis-o. Am repetat până la capătul răbdării. SĂ NU CREZI NICIODATĂ.....
     Dar nu mai am răbdare. Nu am răbdare. Nu am răbdare pentru unele lucruri, nu pentru că am devenit o arogantă, ci pur și simplu pentru că am ajuns într-un moment al vieții , în care nu mai vreau să irosesc timp cu ceea ce-mi displace sau îmi face rău.
    Nu mai am răbdare pentru cinism, critică și cereri exagerate de orice natură. Mi-a pierit cheful de-a le face pe plac celor care nu mă plac pentru ceea ce sunt eu și vor să mă placă pentru ceea ce vor ei să fiu, să-i iubesc pe cei care nu mă iubesc și să le zâmbesc celor care nu vor să-mi zâmbească.
    Nu mai am răbdare și nu mai pierd niciun singur minut cu cei care mint sau manipulează. Am decis să nu mai coexist cu pretinsul, ipocrizia, falsitatea și cu laudele ieftine. Nu tolerez nici erudiția selectivă, nici aroganța academică. Și nici nu mă adaptez la bârfa mondenă. Urăsc conflictul și comparațiile. Cred într-o lume a contrariilor și de aceea îi evit pe oamenii cu personalități rigide și inflexibile. Îmi displac lipsa de loialitate și trădările între prieteni. Nici nu mă împac cu cei care nu știu să facă un compliment sau să spună un cuvânt de încurajare. Exagerările, deja au început să mă plictisească și deja am greutăți în a-i accepta pe cei ce nu își găsesc niciun rost. Și peste toate acestea, nu am răbdare pentru oricine nu-mi merită răbdarea.. Iar el, de departe nu a meritat răbdarea mea.
     În tinerețea lui, n-a înțeles că atunci când un bărbat își numește femeia soare, ea îl luminează. Când îi spune iubito, ea iubește. Când o asemănă serafimilor, ea îl apără. Când o prețuiește, ea strălucește. Când îi spune draga mea, ea răspunde cu dragoste. Iar când un bărbat tace, femeia devine indiferentă. Femeile sunt reciproce până la imposibil.
     Nu i-a spus nimeni că dacă nu știi ce să simți față de un om, trebuie să închizi ochii și să-ți imaginezi că el nu este. Niciunde. Nicicum. Niciodată. Să-ți ții respirația și să numeri până la zece. Încet, cu calm, și îți vei descoperi și cele mai nebănuite simțăminte. 
     Nu l-a învățat nimeni că atunci când întrebarea lui este de prisos, răspunsul meu este inutil.
    Nu i-a zis nimeni că toate fetele adoră ochii albaștri, dar ele mereu se îndrăgostesc de acei ochi căprui. Iar eu, exact ochii aceia căprui îi iubisem. Dar el n-a simțit. A crezut când l-am alungat. A crezut când i-am zis să plece. Să nu crezi niciodată ce îți spun,... Pentru că nu mai văd niciun rost în a-mi irosi cuvinte pe care nu le aude nimeni. Pentru că iubirea nu se declară- se simte.
    Am ales să plec în liniște. Pentru că unul din cele mai fericite momente din viață este acela când găsești curajul de a pleca de lângă ceea ce nu poți schimba!
    Uneori tăcem nu pentru că nu avem ce spune, dar pentru că vrem să spunem mult mai mult decât ar înțelege cineva.

   Am standarde înalte acum. Atât de înalte, încât nici eu nu le mai poate atinge. Încât ceva mic, autentic și sincer, precum iubirea lui, pălește în fața mea. Pentru că iubesc la intensitate maximă. Atemporal și limitat de infinit. Îmi risc viața pentru plăcerea riscului, nu pentru siguranța victoriei. Victoria e magia, dacă e să fie, dacă nu, e doar adâncimea riscului. Pentru că într-o viață.. nu simți decât cu o singură persoană infinitul! Trebuia să simtă infinitul... să crezi ce simți... 
Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu