31 mai 2013

Tata...



    A fost mereu langa mine. Cu chipul lui sever si vocea-i blanda m-a indrumat mereu. Stia mereu ce vreau sa spun, ma lasa sa-l pacalesc doar ca sa-mi faca pe plac, imi tinea saua la bicicleta doar sa ma faca sa  cred ca stiu sa merg, ma tinea deasupra apei si credeam ca asa e cand inoti, imi spunea ca sunt cea mai frumoasa, si m-a carat in spate pana la 17 ani.     Ma tinea mereu de mana cand imi era frica, si-mi spunea ca nu are ce sa mi se intample rau. O mintea pe diriginta ca eram bolnava, doar ca sa pot sta o zi in pat, sa lenevesc. Isi prindea mereu mintea cu mine cand eram mica, si efectiv ma adora. Eram printesa lui.
    M-a iertat mereu. Nici o greseala nu era prea grava pentru el.
    Tata…  atunci cand nimeni nu a crezut in mine, el era acolo. Atunci cand cantam prin camera (desi n-am talent) el aplauda…  
    Mi-as da 10 ani din viata pentru o saptamana de copilarie. Sa apreciez  toate eforturile ce le-ai facut, sa-ti ascult toate sfaturile, sa mai dorm inca o noapte in bratele tale cand e furuna afara, sa ma protejezi.
    Tata… Eroul copilariei mele. El putea sa repare orice, sa faca orice, era invincibil, era protectorul meu, si indrumatorul meu.  La el gaseai toate raspunsurile, le stia pe toate.  Indeplinea toate dorintele, trebuia doar sa zambesti si sa-i dai un pupic iubicios si aveai tot. El ma iubea. A  facut totul pentru mine. M-a iertat de 1 milion de ori, m-a sustinut si ma indrumat. Mi-a dat tot. Dar acum e randul meu. E randul meu sa-l fac mandru.

    Poate ca nu e tocmai cel pe care ti l-ai fi dorit. Poate ca n-are suficienti bani, poate ca nu te duce acasa cu  ML-ul,  poate ca are inceput de chelie si burta, poate ca pe fata i s-au imprimat greutatile vietii, dar ochii lui blanzi si calzi te privesc la fel....te iubeste. Singura lui bogatie esti tu.
    N-am inteles pana de curand, cum i se umplea sufletul de fericire atunci cand ii saream in brate, cata importanta avea pentru el un pupic sau o imbratisare. N-am inteles cat ma iubea. Si inca o face.
    Tata… E o poveste frumoasa. Mi-as dori ca niciodata sa nu ii simt lipsa, sa-mi fie mereu in spate, sa ma sprijine, sa ma imbarbateze si sa-mi stearga lacrima: “Fetitele mari nu plang, mai tati…”.  
    Singurul barbat care te va iubi cu fiecare bataie de inima e tatal tau. El este Eroul si Iubirea vietii tale.
     Te Iubesc Tata!

www.facebook.com/domnisoaraj
Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu