3 iunie 2013

Un barbat adevarat

      E clar: iubirile la distanta nu sunt iubiri. Baniuam ceva dar m-am incapatanat sa ma conving!
  "Ochii care nu se vad se uita"... Se uita dupa altele. 
    Stii cum e: intr-o relatie la distanta, toti 4 sunt fericiti.

    "Te iubesc", "te pup", " te imbratisez"... lucrurile astea nu se spun draga, se fac! Apoi cum sa ma iubesti , daca nu ma vezi decat in poze, daca nu-mi simti parfumul, daca nu imi simti atingerea, sarutarile, gustul?! Cum sa ma iubesti cand oricata incredere ar fi, mereu exista intr-un colt de suflet o indoiala ca pot calca stramb. (Se intampla asta cand esti cu ea de mana, deci ce sa mai punem problema la sute de km distanta). "Te sarut" - pai si cand o sa ma saruti pe bune?! Cand o sa renuntam la aceasta iubire platonica, poetica, neconsumata. nesatisfacuta? 
    Orele vorbite la telefon, statul pe skype sau pozele de pe FB nu te ajuta, ba din contra. Ti se face dor, plangi putin, esti dezamagita, si parca incompleta. 
   Scumpo, ori rezolvati distanta ori va rezolva ea. Nu merge asa!  

   Cu ce sa il inlocuiesti? Ce i-ar inlocui saruturile, imbratisarile din miez de noapte, micile prosteli? Am nevoie de un barbat real, langa mine fizic, care sa ma apere; nu de un prieten virtual. nu poti sa spui ca iubesti pe cineva pe care-l vezi de 10 ori pe an, cate 2-3 zile. Sa fim seriosi... Si apoi pune problema clasica, "el o fi sfant"? Adica, ce rost are sa-l iubesti daca stii ca acolo unde o fi, dupa ce iti inchide, e cu Reala lui femeie?! 

   Personal, prefer un barbat real. Un barbat care sa imi rupa, intr-o zi, oarecare o floare dintr-un gard, un barbar care sa ma gadile, sa ma ciupeasca, sa-mi puna piedica pe strada... sa alerge cu mine prin ploaie, sa ma ciufuleasca sau sa ma muste... Vreau un barbat pe care sa-l privesc in ochi si sa ma topesc, care sa ma conduca atunci cand simte ca am nevoie, cand ma ratacesc in propriile mele ganduri... 
   Un barbat amuzant, cu care sa rad cu pofta, care sa-mi dea mesaj cand suntem unul langa celalalt, sa ma sarute in mijlocul strazii, sa ma invite la dans in timp ce stam in parc... 
   Un barbat care in mijlocul unui conflict sa aiba un acces de furie si sa-l descarce intr-un sarut salbatic. Un barbat original; unic, sa nu-l pot inlocui. Un barbat care sa ma curteze tot restul vietii. Sa fie el, fara sa ma regasesc in actiunile lui, pentru ca atunci o sa-l iubesc. Un barbat independent, care sa nu aiba nevoie de mine, dar caruia sa nu ii pot lipsi.
   Vreau un Barbat curajos, care sa aiba curaj sa mergem pe un drum,la intamplare, de dragul aventurii... Un barbat care sa ma protejeze, fie si de un gandac (pe care-l urasc), care sa ma tina strans in brate noaptea, si care sa ma trezeasca cu alinturi.. care sa ma ajute sa repar atunci cand gresesc ceva si sa ma ajute sa ma corectez. Un barbat care sa ma lase sa fac cum consider, dar fara sa ma judece ci doar sa ma sustina. Un barbat cu suflet nobil si bland. 
   Un barbat care intelege ca ma supar din orice, dar care stie ca ador sa fiu impacata; care sa ma ia in brate cand sunt suparata, si care sa ma faca sa rad atunci cand imi vine sa plang... Un barbat care sa inteleaga ca nu-mi place sa gatesc, si care o data pe luna sa-si arate talentul de 'Master Chef', chiar daca se vor autosesiza pompierii...
   Un barbat care sa fie capabil sa-si asume rolul de tata atunci cand va fi cazul si sa-si modeleze pruncul bland si rabdator.
   Vreau un barbat matur, dar copilaros, cu simtul umorului dar intentii serioase, protector, dar care sa-mi ofere libertatea pe care o iubesc, care sa ma inteleaga dar nu sa faca doar cum vreau eu... Imi doresc un barbat real langa mine, pe care sa-l simt, sa-l stiu aproape... 

www.facebook.com/domnisoaraj
Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu