13 iunie 2013

Ganduri pentru Mama...


   Nu as stii de cum sa-i multumesc indeajuns pentru tot cea a facut pentru mine, mai ales pentru ca exista.
   Sunt  atatia copii in lume, care nu au o mama, si care si-ar dori sa stie, macar o zi, cum e sa simti iubirea unei mame; ii compatimesc si imi e atat de mila de ei. Dar sunt si foarte multi care au o mama care ii iubeste, si pe care n-o pretuiesc, si n-o vor pretui pana in momentul in care vor fi singuri.
  Multumesc pentru  mama mea.
Toate mamele sunt speciale, dar  fiecare pentru copilul ei. Mama este cea pe care o strigi atunci cand te lovesti, atunci cand plangi, chiar si atunci cand ai probleme; imi amintesc ca era foarte des intalnita in copilarie faimoasa replica : “ Te spun lu’ mama…” sau “ A spus mama ca…” . Ea este cea mai importanta fiinta din viata noastra. Este un instinct pe care-l avem cu totii: orice vietate, isi adora mama.
    Ea e chiar acolo langa tine, chiar daca nu fizic, cu sufletul e mereu langa sufletul tau. Uneori realizezi prea tarziu ce inseamna mama pentru tine, uiti sa-i spui si sa-i arati cata iubire ii porti in suflet, uiti sa-i multumesti pentru tot, dar mai ales pentru ca ti-a dat viata.  
    Aminteste-ti sa fii recunoscator pentru ca atunci cand ti-a fost frica, mama te-a tinut de mana, pentru ca atunci cand ai avut febra sit e-ai simtit rau, mama te-a vegheat nopti la rand, pentru ca atunci cand te simteai neincrezator si singur, mama a fost cea care te-a incurajat, poate singura care a crezut in tine. Fii recunoscator pentru ca te-a aparat mereu, si te-a protejat, pentru ca ti-a dat aripi sa zbori, si ti-a dat credinta. Gandeste-te ca poate a suferit mult ca tu sa fii fericit, ca poate a rabdat de foame sau de frig, ca sa nu duci lipsa de ceva. Apreciaz-o! Mama e singura care a vazut ce e mai bun in tine. Adu-ti aminte ca atunci cand erai copil, orice problema o rezolva mama. Ea era cea care mereu stia, cea care era tot timpul acolo cu un sfat, o vorba buna, si o mangaiere.
    Ziua de maine nu-i este asigurata nimanui, tanar sau batran. Azi poate fi ultima zi cand ii vezi pe cei dragi...din acest motiv, nu mai astepta si ofera-le acum un suras, o imbratisare, un sarut . Sa-i mentii pe cei pe care-i iubesti aproape de tine, spune-le cat de multa nevoie ai de ei, iubeste-i si trateaza-i bine, ia-ti timp sa le spui "imi pare rau", "iarta-ma", "te rog" si toate cuvintele de dragoste de care au atata nevoie.
    Am iubirea ta, am totul, si sunt recunoscatoare. Am fost binecuvantata cu o mama ca tine! O mama este cu siguranta cea mai minunata si deosebita persoana din vietile noastre, insa tu esti cea mai, pentru ca esti a mea…mama mea, e mama mea! Si n-o sa-i spun ca o iubesc de 8 Martie sau de ziua ei, pentru ca ... ziua ta e in fiecare zi, mamico, pentru ca tu imi esti mama de 20 de ani, fara intrerupere, nu doar o zi pe an.
    Te Iubesc, Mama!
www.facebook.com/domnisoara.julie
Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu