25 martie 2013

Picaturi de suflet


         Ploua de mai bine de 3 saptamani… si-n sufletul meu ploua, dar nu mai stiu de cand… de suficient oricum.           Imi amintesc doar ca era o zi insorita atunci cand l-am cunoscut, si`n cel mai ironic mod, a inceput sa ploua din a 2-a seara… si inca nu s-a oprit.          Ma gandesc , oare in ce moment am decis noi sa ne distrugem? In ce moment am hotarat sa ne furam Soarele unul altuia. In ce moment am hotarat ca e bine sa ne calcam pe suflete?...In ce moment am hotarat sa ne iubim?!         Si totusi continuam sa mergem prin ploaie.         Pe fundalul gandurilor mele, se aude la casti melodia noastra, pe care o ascult pe repeat de cand a inceput ploaia… merg inainte, desi as spune ca mai mult ma tarasc. Ploaia imi ascunde lacrimile, ce nu le pot controla. Am un gust amar. Sunt nesigura.  Imi e rau langa, dar imi e rau si departe. Sunt confuza. – as vrea doar sa nu mai ploua, sa nu mai doara…      Si stiu cat vrea sa ma vada fericita, dar fericirea mea este langa el… Traiesc prin el, respir prin el… Daca el nu e, nimic nu mai are rost…     
   Si apoi iubitul meu noi ne iubim cu adevarat atunci cand viata nu este roz , atunci cand apar probleme , griji si dificultati peste care trecem impreuna .Ne iubim cu adevarat atunci cand nu ne acuzam ci incercam sa ne sustinem .Ne iubim cu adevarat atunci cand suntem liberi dar suntem impreuna .Ne iubim cu adevarat atunci cand acceptam defectele si zilnic descoperim noi calitati . Ne iubim cu adevarat atunci cand o imbratisare ne da putere .Ne iubim cu adevarat, pentru ca suntem noi, pentru ca atunci cand ma saruti, totul in jurul meu devine obscur, sit e vad doar pe tine… pentru ca inca iti simt parfumul pe pielea mea…
   Iubitule, nu`ti cer decat sa ma respecti desi sunt putin firava , sa ma iubesti cand sunt nervoasa si mofturoasa ,sa ma imbratisezi cand sunt agitata si vreau sa stau singura , sa nu ma lasi sa plang , sa ma susti cand imi spun parerea , sa ma critici doar atunci cand stii ca ai dreptate ,sa nu ma compari cu cele care au trecut prin viata ta , si sa ma ierti daca ti-am gresit candva… Si orice ar fi, orice, sa nu uiti ca te iubesc….

www.facebook.com/domnisoaraj
Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu