8 aprilie 2013

Multumesc...


    In fiecare seara, te vad, te simt, esti prezent in visele mele... Atata distanta intre noi si totusi te simt in inima mea…  Aproape, departe, oriunde ai fi, te am in suflet, si te astept.    Inca o data sa-mi mai zambesti. Doar o data sa-mi mai spui “buna dimineata”… O ultima data sa ne mai intanim, pe aceasi banca, ce cunoaste intreaga noastra poveste… Sa fim Noi pentru totdeauna, cum mi-ai promis….
   Imi lipsesti… Ma gandesc la tine… Inchid ochii si imi amintesc fiecare atingere a ta, fiecare sarut, fiecare mangaiere… Iti simt parfumul. Iti vad zambetul. Iti aud vocea… As da totul, sa te mai imbratisez o data, sa ma mai protejezi o noapte.
   Si stiu… Stiu ca n-ai vrut nici tu sa pleci, dar ceva nu te-a lasat sa ramai...
   Pentru toate visele pe care mi le-ai daruit, pentru toate momentele in care m-ai ridicat cand am cazut, pentru toate momentele in care m-ai facut sa vad adevarul, pentru toate momentele in care mi-ai dat incredere-n mine atunci cand eram slaba, pentru toate momentele cand ai vorbit cand eu nu puteam vorbi, pentru toate momentele cand ai vazut pentru mine atunci cand eu n-am putut, pentru ca ai crezut in mine, pentru ca m-ai tinut de mana cand am simtit ca nu mai pot, pentru momentele in care m-ai imbratisat cand m-am simtit singura, cand m-ai ascultat desi nu aveam nimic de spus, pentru mometele cand m-ai spus ca sunt frumoasa, pentru felul in care m-ai priveai, pentru faptul ca mereu m-ai regasit atunci cand eram pierduta, pentru ca ai vazut ce e mai bun in mine, pentru tot, iti multumesc, desi "Multumesc" mi se pare doar un grup de litere fara sens, fata de cat de recunoscatoare iti sunt... Sunt tot ceea ce sunt, pentru ca si fost Tu! 
www.facebook.com/domnisoaraj
Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu