9 mai 2013

Un motiv...


         Da-mi doar un motiv sa plec si o s-o fac.  Fara regrete , fara resentimente te voi sterge din sufletul meu ca si cum n-ai fi existat.
“Nu vreau sa te ranesc, sa te fac sa suferi…” , oh ba da, vrei!  Si eu vreau sa suferi si tu, sa plangi si tu , sa te doara, sa strigi. 
 As vrea sa simti si tu durerea, umilinta, disperarea pe care le-am trait eu atunci cand ai plecat.  Vreau sa plangi pana nu mai ai lacrimi, sa te epuizeze durerea, sa strigi si mainile sa`ti fie legate, sa nu poti face nimic sa treci peste…
 
        Da-mi un motiv sa nu o fac, si voi ramane aici pentru tot restul vietii.
Voi suferi si voi rade cu tine.
Arata-mi ca ne putem iubi. Iarta , uita. Iubirea trebuie sa fie mai puternica decat orice greseala. Arata-mi tot ce simti. Pastreaza-ma o vesnicie. 
 Lasa-ma sa-ti arat ce inseamna fericirea. Sa iti completez viata. Lasa-ma sa te tin de mana cand simti ca nu mai poti. Sa-ti dau aer cand ti se taie respiratia. Sa te sprijin cand sti predispus spre cadere. Lasa-ma sa-ti arat iubire; sa-ti fiu alaturi. Sa-ti sterg lacrima cand o sa-ti planga sufletul, sa fiu vocea ta cand nu poti sa vorbesti. Sa vad cand tu nu mai vezi nimic. Sa te mentin in viata cand inima ta nu mai are putere.
 Lasa-ma sa te iubesc!

        Dar acum…. Acum da-mi doar un motiv… 
www.facebook.com/domnisoaraj

Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu