15 mai 2013

Lucruri simple...

           Diminețile unei femei se împart în bune și rele.
  Este incredibil cum reușim să zâmbim după o noapte petrecută plângând.
  Este incredibil cum reușim să iertăm indiferența unora, cum renunțăm la mândrie pentru că ne pasă și ne sacrificăm sufletul și speranțele pentru persoane care nu ne merită pur și simplu.
  Este incredibil cum reușim să trecem peste părerile altora și decidem să ne ascultăm inima, stiind că riscurile sunt incredibil de mari.
  Este incredibil cum dăm o mie de șanse, cum ascultăm problemele altora și considerăm grijile noastre neimportante.
  Ne supărăm pentru lucruri mici, rezolvăm problemele mari în scurt timp. .

  Recunosc, adorm plângând, mă ascund și mă regăsesc printre amintiri frumoase.
  Recunosc, iubesc îmbrățișările sincere, oamenii frumoși, prietenia, serile lângă cei dragi, momentele răsfățate.
  Recunosc, deseori aș zace zile întregi dar încerc să-mi dau seama că a renunța nu este o soluție.
  Recunosc, sunt complicată și deseori aș vrea să-ți spun lucruri de care îmi este rușine, să-ți povestesc stări și gânduri mult prea complicate.
  Recunosc, îmi este dor de ce eram, ce iubeam și ce-mi doream cândva.
  Recunosc, îmi este frică uneori deși știu că te am pe tine.
  Recunosc, am crezut în basme, m-am visat mireasă, m-am jucat cu sentimente proprii și n-am vrut să rănesc pe cineva.
  Recunosc, sunt un om cu principii sănătoase și deseori uit să mai trăiesc clipa.
  Recunosc, știu să-mi asum responsabilitățile, deși acestea desenează pe chipul sufletului trăsături care nu-mi aparțin.
  Recunosc, mă transform și deseori aș vrea să plec, apoi aș vrea să mă întorc și într-un final decid să rămân.
  Recunosc, te-aș lua cu mine dar îmi este teamă să nu te pierd pe drum, când nesiguranța mă cucerește și am nevoie ca tu să rămâi lângă mine, deși meriți mai mult.
  Recunosc, sunt egoistă când iubesc deși știu că un om nu-l poți lega de propriul tău destin.
     Și da, ce este greu de obținut ne place. 
  Pentru că noi suntem luptătoare, ne place să cucerim și să fim cucerite, ne place să cautăm ca apoi să ne lăsăm căutate, ne place să aruncăm piatra și apoi să plecăm pe vârfuri, așteptând gesturi mărunte și sincere.
  Nu avem nevoie de bărbatul perfect, pentru că ne-am dat seama de mult timp că nu există. Am suferit pentru o perioadă apoi ne-am dat seama că îi putem educa, le putem arăta ce înseamnă dragostea adevărată, pasiune și tandrețe.
  Ce trebuie să știți despre o femeie? O femeie nu caută frumusețe sau corp perfect, caută respect, caută pace și război, caută pasiune și monotonie, lacrimi și zâmbete, îmbrățișări și protecție... si surprize.
   Nu există femeie pe acest pământ care să nu adore surprizele. Și nu mă refer la cadouri scumpe, obiecte nefolositoare sau dulapuri pline cu încăltăminte extravagantă.
   Mă refer la mici gesturi, pe care noi le apreciem și ne sunt de ajutor pentru a înfrunta momente grele.
   De câte ori nu ne-am încălzit sufletul amintindu-ne clipe fericite, gesturi sincere și frumoase?
   O femeie nu are nevoie de mult, are nevoie de puțin dar sincer.
   Gesturi făcute din, cu și pentru suflet.
   Suntem extrem de complicate, tocmai din acest motiv ne bucură nespus de mult lucrurile simple!

   Domnilor, învățați să ne iubiți în cel mai simplu și modest mod!
Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu