26 august 2013

Lacrimi in zambet

   Se indragosti de tot ce era el; De tot ce vedea la persoana lui, de bunatatea lui, de ochii lui blanzi, de sufletul lui. Avea, pe langa multe altele, desavarsirea unui sarut perfect!
   Ii ravasise toate simturile, si-o nebunie placuta o cuprinse. Nu mai era ea cand el era acolo… sau, de fapt, abia atunci era ea, cea adevarata.
   Imi amintesc ca marturisea uneori, in momentele ei de intinimate,: “ Langa el… langa el sunt asa cum simt, fara constrangeriile eticii, fara prejudecati si indoieli, fara falsitati. Sunt eu, cea care sunt in adancul sufletului meu, si el asta iubea la mine, mai mult decat orice atractie fizica sau de oricare alt fel. Pentru ca asa si trebuie, ca  trupul tau dezgolit, sa apartina numai celui care-ti iubeste si sufletul complet dezgolit, si el mi-a iubit sufletu… si poate inca-l mai iubeste…”, si apoi se asternea o tacere. Lunga , apasatoare care ne lasa pe amandoua fara respiratie.
   Mai lua o gura din cafeaua ei tare, isi mai aprindea o tigara si continua:”… si daca inca ma iubeste se va intoarce. Mereu se intorc, daca iubesc. Daca nu… n-am pierdut nimic. Am avut cele mai puternice trairi din viata, cele mai profunde priviri, cele mai calde imbratisari, cele mai dulci sarutari… Am avut totul; pentru un timp scurt, dar nu conteaza, am avut!....
  ….Si-mi e dor.  Dorul de el ma ineaca, ma doare. As vrea sa il stiu undeva, nu conteaza cat de departe, dar undeva unde sa stiu ca pot ajunge chiar daca as calatori zeci de ani. Mi-e dor de mana lui calda care imi topea intodeauna grijile si tristetile. Mi-e dor de vocea lui care imi aducea mereu liniste. Mi-e dor-l simt… As vrea sa-l mai sarut o data. Sa-l mai iubesc putin. Dar e mai usor sa cobori stelele pe pamant decat sa-l fac sa ma iubeasca….”. Stinse tigara si zambi.
     Vorbea de el cu lacrimi in zambet.
  

Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu