29 august 2013

Revedere

"    Azi am revăzut-o. Ne-am întâlnit întâmplător în aceeași intersecție în care ne întâlneam mereu. Era neschimbată, același zâmbet, aceeași privire, aceleași bucle răvășite… același parfum dulce.
    Era aceași dar totuși nu o recunoșteam. Nu mai era copila ce m-a iubit pe mine; copila aceea cred că s-a stins de dorul meu, cândva, undeva… Acum stăteam față-n față cu o femeie în toată firea. O femeie frumoasă. Mult prea frumoasă.
   Am schimbat câteva priviri și un șir de zâmbete, din care ne-am înțeles complet. Cuvintele ar fi stricat totul, ar fi mânjit momentul, ar fi umbrit strălucirea din zambetul ei.
   Am vrut să mă apropi de ea, dar eram așa nesigur. Nu îmi venea a crede, cum mă pierdeam în ochii ei, cum nu mai știam de mine, nu mai știam nimic în față ei.
Cât de frumoasă era...cât m-a iubit...
   Am reușit să bâlbâi ceva, nu mai știu... cred că am întrebat-o ce mai face, care mai e viața ei, și a început să vorbească cu așa un entuziasm și o poftă de viață, așa cum o știam, și eram mai fascinat ca oricând de ea....    Aș fi vrut să o iau în brațe și să o opresc cu un sărut, așa cum o mai opream și altă dat` din vorbit,  dar n-am mai avut curaj. M-am apropiat de ea, i-am simțit respirația caldă, am privit-o în ochi, m-a amețit parfumul ei, iar mana ei caldă, parcă atingea mai mult decât pieptul meu, îmi atingea sufletul... aș fi renunțat la 10 ani din viață ca în momentul ăla să-i simt buzele, să-i simt gustul, să o am. Am fost un laș. M-am pierdut în fața ei ca un puști care e scos în față clasei.
    Acum ce-aș mai putea să fac? Cum să mă întorc la ea să-i spun cât o vreau? Cum să-i spun că sunt nebun, nebun dupa ea? Cum să îi spun că o vreau înapoi după ce am lăsat-o singură? Aș suna-o da' ce să-i spun... Nu știu ce să-i spun nici când mă sună ea... Mă prefac distant, dar sufletul striga-n mine că o iubește, o vrea.
     Aș muri să văd că o face altul să zâmbească și să-l privească cum mă privea pe mine, să știu că-l iubește...
     O iubesc... chiar și după atâția ani și atâta distanța între noi, o iubesc.
      De'aș mai revedea-o încă o dată... o ultimă dată...."

 
www.facebook.com/domnisoaraj




Un comentariu :

Un comentariu :