22 ianuarie 2016

Dragă inimă,

   Dragă inimă,

  Nu mai am răbdare să-ți repar greșelile.
De ce nu vrei să te vindeci de chinuri?!

   Dragă inimă, 

   Alege altceva. Schimbă matrița, aruncă-ți arhivele. 
  Alege pe cineva care, dacă nu mă poate ridica, atunci când viața mă pune în genunchi, măcar să se așeze lângă mine, în liniște. Alege-mi un bărbat care să vadă dincolo de orice aparență. Caută-mi un tip sincer, care să nu mă judece. Dă-mi pe cineva care să mă ia așa cum sunt: 2% bună și restu” rea. Alege o persoană sinceră, că m-am săturat de mincinoși și lingăi. 
   Găsește-mi pe cineva care să nu mă descompleteze. Să nu mă rupă de iubiri laterale nevinovate. Să mă ia cu totul.  
   Caută un om autentic.  Să îmi trezească toate simţurile. Să mă resusciteze până în vârful unghiilor. Să mă înnebunească, dar să mă țină cu picioarele pe pământ. Să nu mă omoare, dar să mă învie cu fiecare sărut. Să mă învețe pe de rost. Să pot să fiu eu, cea care sunt cu adevărat.

   Dragă inimă,

   Aș vrea să asculți măcar o dată. Aș vrea să încerci să-l uiți, să-l scoți din suflet. Ar trebui să-ncerci să lupți cu tine și să încetezi să mai bați pentru el. Te simt cum plângi, dragă inimă. L-ai iertat cât l-ai iertat, dar trebuie să alegi altceva.
   Ai nevoie de răbdare...  cât trebuie să mai ai răbdare...
Niciun comentariu :

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu